Kelan Helsingin vakuutuspiirin toimistoverkko uudistuu 1.11.2008 lukien. Kela palvelee asiakkaita entiseen tapaan Malmilla, Hakaniemessä, Käpylässä, Itäkeskuksessa, Kampissa ja Vuosaaressa. Aika monta pistettä suljetaan - toimintaa tehostetaan!?

 

Kela.fi-verkkosivuilla on tietoa Kelan etuuksista, palveluista ja toivomus on, että asiakas useammin hoitaa Kela-asiansa sähköisesti Kela.fi-verkkosivun tunniste-toiminnoilla? Täytyy opetella uudet tavat toimia. Postitse asiointia halutaan helpottaa Kelan palautuskuorilla, joita on tarjolla mm. lääkäriasemilla, apteekeissa ja Kelan toimistoissa.

Kuka auttaa vanhuksia selviytymään tässä nettimaailmassa?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Kela lupaa yhteistyökumppaneille, että käytössä ovat monipuolistuvat palvelukanavat. Kun tarvitaan asiakkaan palvelemiseksi yhteyttä Kelaan, käytössä on Kelan yhteyskeskuksen palvelunumerot. Yhtäkaikki apua Kelalta voivat kysyä asevelvolliset, eläkeläiset, lapsiperheet, maahanmuuttajat, maastamuuttajat, opiskelijat, sairaat, vammaiset, työttömät, omaisensa menettäneet jne. Yritetään oppia uusille tavoille:0)