Nyt on kaikki mahdollinen tehty, kierretty toreilla, luukutettu kortteja, tavattu paljon ihania ihmisiä -hetkeäkään en vaihtaisi pois. Jotenkin on tyhjä olo, melkein tulee ikävä vaalimökkiä ja kalenterin täysiä sivuja. Illalla sitten selviää, olenko ollut äänestäjien mielestä vain toiseksi paras ehdokas. Jokaisesta äänestä olen kiitollinen.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mikä "vaalitaistelussa" minua on myös ilahduttanut, on se, että olen tutustunut moniin naapuripuolueiden ehdokkaisiin, joiden kanssa olen jakanut yhteisen huolen monista pienen ihmisen arjen asioista.

Kiitän myös kaikkia, joiden kanssa olen saanut keskustella täällä blogissa. Nyt on äänestäjien aika, väärää vaalitulosta ei ole! Joka tapauksessa jatkan ponnistelujani pienten puolella. Irma 822

******************************************************************************

Elämä jatkuu vaalien jälkeen - tässä mainos seuraavasta Naisyhdistyksen tilaisuudesta, Ilm. 27.10.08 mennessä minulle! (Irma Marttila)

Helsingin Sos. Dem.Naisyhdistys järjestää avoimen keskustelutilaisuuden köyhyydestä, mikä on tulevaisuus jos näin jatketaan?. 

Aika: 3.11.2008 klo 17 - 19, paikka: Eduskunta
Alustajat: kansanedustaja Maria Guzenina-Richardson ja Takuu-Säätiön toiminnanjohtaja Leena Veikkola. Tilaisuus on avoin kaikille, tervetuloa mukaan.