Viikko on ollut aikamoisen hektinen, töiden jälkeen vaalihommia, seminaari, iltabileet ja yksi vaalipaneelikin. Hetkeäkään en vaihtaisi pois, olen tavannut ihania ihmisiä. Eilen olin Paasitornin pippaloissa, siellä oli sosiaaliviraston porukkaa salin täydeltä. Ensimmäiseksi käytiin tietysti keskustelua päivähoidosta ja kaaos on päivähoidossa tulossa jos tahti näin jatkuu. Henkilöstön voimavarat ovat pian lopussa jos varahenkilösysteemiä ei saada aikaan, henkilökuntaa ei löydy ja ryhmäkoot paisuvat. Olen valmis taistelemaan päivähoidon puolesta ja toivon pääseväni hommiin. Kiitokset teille, jotka autatte minua tässä haaveessa.

Päätin heti viime vaalien jälkeen, että kirjoitan blogiini jatkuvasti ajatuksiani elämänmenosta ja näin olen tehnyt ja teen jatkossakin. Päätin myös, että keskustelen vaalituvilla ihmisten kanssa, kuuntelen heitä ja annan korttini jos se kiinnostaa. Olen tavannut lukuisan määrän ihania ihmisiä, he ovat kertoneet minulle asioistaan ja olen siitä nöyrän kiitollinen. Vaalimökillä täytyy olla aikaa kuunnella äänestäjiä, he antavat tuleville valtuutetuille valtakirjan - suuri haaveeni on, että olen siinä joukossa.

Huomenna olen Malmin markkinoilla klo 11-13 ja Helsingin rautatieasemalla, Elielinaukiolla klo 13.30 -16. Tule tapaamaan ja kertomaan toiveistasi.